måndag 25 februari 2013

Träna gruppträning

Denna måndag är en riktig jäkla träningsdag! Började kl 10.15 med att jag ledde ett MRLpass på 45min. Sen har jag gjort lite vardagsaktiviteter som att GÅ till affärn som ligger lite längre bort och handla, städa hela huset osv. Man kan väldigt lätt få lite gratisträning genom att t.ex skippa affären som ligger närmast, gå istället för att ta bilen osv.

Senare vid 19 ska jag ÄNTLIGEN på Zumbaaaaa :D Har inte vart på det sen innan jag flyttade hit! Så 45min dans, 30min Brazilian Butt Lift och sist 30min CrossPower.

Egentligen skulle jag bara ha mitt eget pass + Zumba, men anledningen till att jag är med på de andra två passen är för att jag vill se hur någon annan håller i sitt CrossPower pass, jag började ju instruera i det utan att ens ha deltagit själv och det är ju inte direkt det optimala. Nog för det går väldigt bra och alla deltagare gillar mitt pass, så tror jag det är nyttigt att få lite erfarenhet och se en annan instruktörs upplägg :) Och BBLpasset ligger emellan de passen, bara fördriva tiden lite ;)

Så BYE BYYYEEEE, nu ska jag ladda upp med grillad kyckling, pastasallad och coleslow :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar