tisdag 12 februari 2013

Kommentarer

Det är så kul med kommentarer på bloggen! Min kära motståndare i frukostgröt-utmaningen, Liselott, är väääldigt flink till att skriva en liten rad - så kul :D Twinsen klämmer också dit en och annan mening, har även sett Isabell skriva några ord! Livar upp hela dagen, känns lite roligare att skriva :)

Så, kan inte de flesta bara trycka på tangenterna och berätta vad ni tycker och tänker - om något är kul, ni är glada, om ett inlägg är hemskt tråkigt och ni tycker jag är dryg, eller bara säg "Keep it up".
Skriv också gärna namn, men anonymt går också bra såklart, nackdelen är då bara att jag inte har någon aning om vem det är isåfall om ni skriver något snällt :) Om det är elakt så kan ni ju vara anonyma!

JA, det är en uppmaning!!!

6 kommentarer:

  1. Haha, klart jag är bäst! Jag är alltid bäst. That's who I am! Och ang ditt svar på förra kommentaren... Kul att jag har gått från gröt-hater till grötbloggare på mindre än en vecka. Ös tips och idéer över mig bara, I love it ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håll utkik imorrn för nästa heta, gröttips ;D

      Radera
  2. Svar
    1. Du har fått ett helt inlägg till svar bara för detta! :)

      Radera
  3. Slinker in en till kommentar bara för det ;) Ska även käka mannagrynsgröt! Fett gott :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra där Isabell!!! Nu fick jag ju också svar på att det faktiskt var mannagryn du käkade :D Var med på utmaning!!

      Radera