måndag 4 februari 2013

Herregud

Ja jag säger då det, helt rörig i huvudet är jag. Kortade ner mitt MRL pass med 15min helt omedvetet, körde bara en halvtimme för jag tänkte fel med tiden... Hur svårt kan det vara liksom, det är inte så att detta är första måndagen jag har det passet, jag vet ju att jag ska sluta kl 11, ändå blev jag stressad och började töja ut när den var kvart i. Usch, dålig dag.

Något mer som är dåligt hände när jag var påväg till jobbet, det har var regn blandat med snö hela natten så det var riktigt kallt och blött på gatorna. Och precis när jag är påväg till bussen så ser jag en av katterna som bor här, men stackarn har vart ute och är dyngsur och jamar högt..
Jag var redan lite sen och skulle precis hinna med bussen, och sen visste jag inte vad jag skulle göra - skulle jag släppa in den hos oss medans jag var borta? Blöt och kall i ett främmande hem? Mår fortfarande dåligt över det, men jag lät kissen vara kvar och HOPPAS att det blev insläppt precis efter jag gått, stackars liten :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar