söndag 10 februari 2013

Bandet mellan djur och människor

Drömde en riktigt bra dröm häromnatten om lilla Bibbo, min älskling! Var ute och gick tillsammans med pappa(!) (faktiskt inte mamma) och Mogge runt kråkbacken, släppte lös dom så de fick springa fritt och bara leka, sååå härligt!
Usch vad jag saknar honom, min Bibbo. Lilla gubben... 13 år och 4 månader hade vi tillsammans, hela familjen! Man skapar verkligen ett starkt band till sina djur när man har de så länge, det saknas en familjemedlem hos oss i Löfgrens.

Det är fortfarande svårt att bearbeta, tror jag aldrig faktiskt kommer komma över det som hände. Men sen ska man tänka positivt också - alla minnen är ju det som räknas! Och tänk er alla bilder han är med i på min dator, även fast många av mina favoritbilder har försvunnit i diverse datakrasher så finns det ändå massa kvar :)

Ska bjuda på en av mina favoriter, vad jag gör med blomman vet jag inte men den är ju fin. För mig är det mycket känsla i bilden, ögonkontakten vi har, alla färger, närhet, kärlek osv - ja, det är min hund jag skriver om även om det låter som en pojkvän haha! Men jag älskar han, och denna bild:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar