onsdag 13 februari 2013

Bra förmiddag!

Efter frulle åkte jag till gymmet för att äntligen ha lite egen träning, har inte tränat för mig själv sen typ december! Fullt upp med gruppträningar, men idag tog jag mig iväg iaf :) Blev riktigt bra - 2km löpning, 30min core, styrke för ben och avslutade därefter med 5km löpning under 30min! Grym comeback måste jag säga :)
Fick med mig nya arbetskläder och blev så glad så jag gick in på Cubus och köpte 5 tröjor för under 600 NOK!
Och än tog inte lyckan slut - i brevlådan hemma så låg det ett paket till mig från mor&far, hade inte en blekaste aning om vad det var, så när jag fick upp hittade jag en liten alla hjärtans dag present till mig och Markus :) Kul!
Kvällen avslutas på gymmet med jobb mellan 17-21.45!






2 kommentarer:

  1. Jävlar kvinna, vilken form du är i! Kul att läsa o inspirerande, keep it up! (y) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!! Alltid kul att gå in på din blogg, känns nästan som vi har lite lika inlägg med gröt och träning, men det är gött!! Då har vi varandra att inspirera :D

      Radera