onsdag 6 februari 2013

Älskade Actic Bergen

Okej, nu kommer ett sånt där "over the top" positivt inlägg.

Måste säga att jag älskar Actic här i Bergen, mitt älskade jobb som bara känns bättre och bättre för varje dag. Efter spinningen idag så fick jag höra massa glada kommentarer om att det var ett bra pass och de jobbade på som attan! När jag kom ner sen till receptionen så fick jag höra av kollegan att han fått höra massa skryt och positivt om mig som instruktör där också - fattar ni hur glad man blir eller?! Världens bästa jobb :) Så goa och tacksamma medlemmar, det är sällan man finner. Otroligt, helt otroligt är det :)

Snackade lite med mami när jag åt kvällsmat en snabbis, och sedan kom mackan in och var lite sällskap sista minuterna medan jag stängde eftersom han hämtade mig från jobbet! En riktigt snäll pojke man har :)

Kommer verkligen gå och lägga mig med ett leende på läpparna ikväll, och Lotta - GRÖTBLOGGKRIG??!! Men jaja, du startade det - I'm not backing down!!!

1 kommentar: