söndag 10 mars 2013

Tar igen för helgen

Lördag:
Mackan åkte iväg med sin snowboard och sin kolleg Jimmy till Voss medans jag stannade hemma. Jag följde faktiskt inte med för jag kände att jag bara ville ha en dag där jag inte hade nååågonting planerat. Längesen sist nu, så det var riktigt härligt att bara lalla runt lite hemma och en kort promenad ute.
Gjorde stora chokladmaränger igen och strök massa lakan/sängkläder så jag kunde bädda rent med raka, nytvättadelakan - ååååååh så skönt!!! Kvällen avslutades med att se på Bolt, barnfilmen om den där hunden haha ;)

Söndag:
Stor frulle med mackan innan jag stack iväg och hade ActicPower och intervallspinning som var hur kul som helst att leda!!! Ska bli fler gånger :)
Nu lökar vi bara i sängen, ska sova middag och bara ta det lugnt. Det är jättefint väder ute med Markus ramlade ganska illa igår och slog sig (när jag inte var med, såklart) så han har för ont för att gå. Jag själv är bara lite lat och tycker alla "promenadstråk" är så tråååkiga. Utom 1, men det är så långt hihi!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar