lördag 16 mars 2013

Medlemsdag

Åh, nu ska jag va sådär jobbig och överdrivet positiv - men herregud vilken härlig dag vi hade på jobbet idag!
Det var medlemsdag med öppet hus och öppna gruppträningar. Jag stod för öppningen kl 9, en halvtimmes spinning kl 10 och därefter stängningen. Men på jobbet så hade vi G-Sport (en sportaffär) som sålde kläder, vi bjöd på massa frukt och kaffe, olika föredrag om tips på kost, motivation, styrketräningsteknik, massa ballonger och dagen bara flög iväg :)
Nu ska vi börja med det varje månad!!

Väl hemma så blev det tacos med Markus och hans kollegor Jimmy & Tommy innan de stack iväg till Bergens stadio för att kika fotboll. Så nu är jag ensam hemma och myser med mig själv och macadamianötter....och choklad ;)
Imorgon ska jag egentligen ha ActicPower, men känner mig så sliten och trött, så min söta kollega Ivana ska vara vikarie istället! Hejdå pengar, hej hälsa och hålla sig frisk.
Man ska lyssna på kroppen och tecken på att man måste vila, så imorgon blir en lugn och skön, ledig söndag!

1 kommentar: