måndag 25 mars 2013

PUH

Klämde till ett Zumba-pass efter mina egna 3 pass, känner mig rätt slutkörd nu efter ca 3,5 aktiva timmar på gymmet! Men med massa kycklingfajitas i magen och att veta att det är fullt med vila resten av vecka gör kroppen glad :)

Anledningen till att jag var med på zumban var inte för jag tyckte jag behövde mer träning, nejdå. Det är pga att han som ledde zumban, Alberto, ska sluta. Han har alltid pass när jag jobbar i receptionen så jag har aldrig haft möjlighet att vara med, och ikväll var det sista gången han zumbade med oss här i Bergen - så därför provade jag och det var SÅ värt det!! Hur grymt som helst :D
Men måste faktiskt ändå säga att Zumba i Köping med instruktören Linda är nog det roligaste :)

Nu ska vi kolla på denna filmen, har hört att den är riktigt bra - :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar