lördag 23 mars 2013

Lördag, du är bra!

Faaaaaaaaaaantastik lördag!! Började med en tidigt frukost tillsammans med Markus som skulle iväg och åka snowboard i Voss med kompisen, medan jag skulle på kurs på kära, älskade Actic.
Kl 9.30 var det dags för min kollega Aina och mig att få kurs i Pilates och efter ca 3h med vår söta lärare Renate så har vi nu lite mer kött på benen att leda ett eget pilates-pass :) Efter en snabb lunch så avslutade vi "kursandet" med att vara med på Hanne's pilates som en liten genomgång på vad vi har lärt oss.

Men det slutade inte där, var även med på "Back to the 80's"-spinning som var direkt efteråt. Grymt, och det är SÅ stor skillnad på att vara med som deltagare och att vara ledare. Som ledare orkar jag med hur mycket som helst, blir dyngsvettig men inte särskilt trött efter. Som deltagare däremot så blir man verkligen trött! Eller ja, så upplever iaf jag det.

Nu ska jag vänta på att Markus ska komma hem, han är just nu hos farbror doktorn och kollar upp sin axel som förmodligen hoppat ur led eller brutet nyckelben - man ska inte hoppa runt så mycket i backarna ;) Tycker lite synd om han ändå...

SJUKT fint väder här i Bergen idag, åh! Och påskägg fick jag av chefen Hanne idag också :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar