måndag 18 mars 2013

BÄÄHH

Har nyss kommit hem från jobbet. Var där kl 10 och hade ett MRL-pass, sedan kom jag tillbaka och jobbade i receptionen mellan 16.30-21.45. En helt okej dag liksom :) Nu sitter jag bara och väntar på att Mackan ska komma hem från att spela fotboll med sina vänner...

Har lite beslutsångest för om jag ska vara med på spinning imorgonbitti eller inte... Skulle vara skönt att ha träningen avklarad redan vid kl 8 eftersom jag jobbar stängning av gymmet imorgon också. Men är inte riktigt helt säker ändå... Morgonträning har ju aldrig varit min starka sida, trots att jag ätit frulle osv...

Den som lever får se :) Nu blir det bed-time!!

2 kommentarer:

  1. Alltså så underbart när folk tycker lika mycket om kaffe som en själv :'D Och vad du är duktig med att jobba o stå i! Himla kul att du har hittat ett jobb som du trivs så bra med :) Den där killen från en massa inlägg sedan var bara avundsjuk, eller skulle i alla fall ha varit det om han haft tillräckligt mycket vett i skallen för att fatta! PUSS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker om kaffe lika mycket som dig lottis <3

      Radera