lördag 23 mars 2013

En känsla

Nu ni, jag ska ta och berätta hur jag känner mig efter två feta chokladägg och två bitar nötkaka (från förra helgen)...... MÄTT!!!
Eller får jag utöka det till två känslor? Isåfall vore det ILLAMÅENDE!

Men när vi ändå är igång, så tar vi en tredje känsla - okej? BELÅTEN :)

Ni vet den där perioden när man blir så otroligt sötsugen och kan äta hur mycket som helst utan att bli mätt. Där är jag nu. Fast inte längre, för jag blev ju mätt... Äh, ni förstår!
Väntar fortfarande på min lilla macka, som väntar på doktorn... Ska gå och handla istället och laga någon god middag till honom, stackars lilla tussen då!

2 kommentarer:

  1. Chokladmätthet är en helt egen sorts mätthet! Upplever den själv just nu - illamående men ändå liksom... lycklig? Nöjd och glad i alla fall, puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, det är en klass för sig! Det är ingen tillfällighet att glad rimmar på choklad :D

      Radera