måndag 4 mars 2013

Changeeee

Efter mitt MRL-pass (som sög ut de sista krafterna jag hade i benen efter en riktigt hård träningsvecka) så gick jag iväg för att boka en klipp&sling tid! Redan imorgon ska de slitna och torra topparna bort. Har bestämt mig att klippa av ganska mycket så man kan "börja på nytt", alltså ska frisören få ta bort så mycket han känner för istället för att bara toppa typ 1cm som jag alltid brukar. SCARY - men välbehövligt!

Och den här gången ska jag gå till en annan frisör, där jag faktiskt frågade om priserna så jag inte betalar upp mot 3000:- igen haha, nog för jag räknar med att det kommer bli över tusenlappen - men ganska säker på att det inte blir ett totalt rån ;)

I min oändliga hår-historia så har jag haft allt lååångt brunt hår, och kort-kort-kort blont hår. Har hållt mig blond väldigt länge nu, och ska fortsätta med det ett tag till :)


3 kommentarer:

  1. Som en med erfarenhet av att "klippa av sig håret" så kan jag tala om att det utan tvekan är värt det! Så himla skönt att kunna håret en fräsch start utan att behöva oroa sig för slitna toppar :) Det ska bli spännande att se hur det blir!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag kan få lika långt hår som ditt, helt otroligt fint ju!!!

      Radera
    2. Ååååh men tacktack! Inga problem för dig, du är ju så duktig med ditt hår, gå till frissan och så. Puss på dig!

      Radera