fredag 8 mars 2013

Önskelista

Mamma, Pappa.... och Fredrik - här är min önskelista, en sån ska man alltid ha även om man låter som en bortskämd snorunge! Och även fast födelsedagen är om ett bra tag, så kommer vi ju faktiskt hem snaaaaaart!!! 3 ynka, små veckor kvar bara :)

1. Mystofflor, mina shepards sjunger på sista refrängen. Helt utslitna och massa fläckar, men de är ändå på fötterna varenda dag ;)
2. Mysbyxor + tröja, lite pilates/yoga inspirerat.
3. Träningsgrejer som kläder (byxor, toppar(!)), vattenflaska, PULSKLOCKA, spinningskor+inne&uteskor (kanske köper skor själv, det måste man ju prova...)
4. Någon fin klänning eller topp.
5. En god middag när vi kommer hem, och en nybäddad säng nere i källaren ;)
6. Valfritt bidrag till en fattig svensk i rikemanslandet godtas också!

Som sagt, låter bortskämd när man skriver önskelista - men tror ni verkligen man får allt man skrivet upp? Det har iaf aldrig jag fått. Jag är nöjd att bara komma hem och få vara med familjen, men det är inte alltid som jag faktiskt önskar mig något, så när man väl gör det så kan man väl få skriva upp det? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar