onsdag 1 maj 2013

Valborg

Jag var en riktigt busy woman igår!
Först till jobbet runt kl 14 för första hjälpen kurs och därefter sprang jag upp och jobbade mitt skift mellan 16-21.45, hade tammefan inte en enda liten lugn stund.
Försökte ta middag runt 18.30, fick i mig den efter att ha sprungit ut till receptionen ca 3ggr... Härligt :)

När jag äntligen stängde och fick pusta ut så tog jag snabbt bussen hem, bytte kläder och pudrade näsan innan jag åkte tillbaka in till stan för att festa med mackan och ett par vänner :)
Tänkte inte dricka mer än typ 2 drinkar - trodde jag ja! Slutade med en rätt redig fylla, för tydligen är det kul att bjuda mig på drinkar ;) haha. Hade en riktigt trevlig kväll som slutade med en taxi hem runt 3tiden.

Sååå, idag har vi nästan bara varit sängliggandes och kollat på våran nya favvo-serie Psych! Sjukt bra :)


Någon gillar inte att vara med på bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar