söndag 12 maj 2013

Klättra, buldra, bouldering

Var sjukt kul att vara iväg och klättra! Dock var jag väl inte direkt världsmästare med tanke på att det var första gången, och inte heller en naturtalang. Men jag tog mig upp ett par gånger på de lättare banorna på nivå 3 och 4!
Så jag ger mig själv en klapp på axeln ;)

Senare mot kvällen åkte vi över till Raymond och Monica för lite middag och spel!
Vi körde Risk och det gick ganska bra för mig för att vara 2a gången jag spelar. Tog över en massa jäkla länder, men glömde bort mitt Mission litegrann.. Blev så blind av alla länder så jag tänkte inte på att jag skulle ha ut Markus från spelet enligt mitt kort ;)

Nu sitter vi och smälter frullen, sen ska jag cykla iväg och ha intervallspinning vid kl 12.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar