tisdag 21 maj 2013

Middag och effektiv morgon

Igår, efter att jag hade jobbat ett par timmar, så cyklade jag över till Big Horn där Markus, Raymond, Monica, deras dotter Malin och Monicas bror+flickvän väntade på mig.
Vi åt en tidig middag, helt ok mat men helt sjuk väntetid. Det tog 1,5h tills vi fick maten och det var inte ens mycket folk? Sjukt.. Men bra sällskap :)

Imorse slängde jag mig iväg till gymmet efter frullen med mackan. Som jag sagt tidigare så börjar jag gilla tidig träning - så länge jag fått i mig en bra frulle och inte så mycket konditionsträning ;)
Testade ett nytt sätt att träna, läs:nytt för mig. Körde tuuuunga vikter och få repetitioner, max 6st. Fokuserade på ben idag och nu känns de som spaghetti efter bra övningar som knäböj, raka marklyft, glute bridge/hip thrust, lårcurl på boll och den ena i 4AB maskinen på Actic som tränar gluteus medius eller va fasiken det heter!! Bra koll man har på alla fancy names ;)

Annars är jag heeeelt ledig idag :D Ska tvätta och ladda inför England på fredag!

Kul bild, typiskt min humor haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar