tisdag 28 maj 2013

Tisdaaag

Känns jättekonstigt att det bara är tisdag idag!! Men har hunnit med rätt mycket :)

Vid 9tiden tog jag mig ut och sprang ca 5km, sen tog jag 10varv i trappen utanför oss med olika hopp, kliv och sprint upp (det är typ 12 trappsteg haha!) och avslutade med 70st armhävningar ;)

Gick iväg till en tandläkare senare pga Markus visdomstand som blivit inflammerad, ringde på morgonen och fick en tid på förmiddagen - bra tandläkare, som dessutom ligger 2minuters gång ifrån oss!

Lagade goooood lunch och om en timme börjar jag jobba :)

Fick hem ett paket igår från mamsen, där låg det lite skor som jag glömt hemma, men även överraskningar som shampoo, lite smink och två fina toppar :) Bästa mamsen! (shoppingen från england får i imorgon istället, ngt att se fram emot? ;))









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar