onsdag 28 maj 2014

Utseende

Inser att det är på tiden att uppdatera bloggen litegrann... Ny design och lite nya bilder skulle sitta fint, men finns orken? Tiden..? Ja, egentligen finns den väl. Men latheten tar över :) En vacker dag ska jag fixa det.

Ska snart åka in till jobbet och ha Kom i Form, ett pass för nybörjare och seniorer. Det gäller att lägga sig på en väldigt låg nivå, vilket kan vara rätt svårt med tanke på att typ alla andra pass jag har är "pusha och ge allt du har + lite till". Som igår när jag hade Tabata - hade pulsklockan på mig för att se hur tufft det är egentligen, och då fick jag se att man bränner istortsett lika mycket som på ett spinningspass. Skulle säkert bli mer om jag inte hade varit instruktör, för jag måste ju gå runt i salen med jämna mellanrum för att rätta till lite tekniker osv, så då får man ju inte riktigt ut max av träningen. Men jäääkligt bra träning iallafall!!
Vet att mamsen går på såna pass hemma i Köping, så jag ska tvinga henne att köra det med mig när vi kommer till Sverige på semester :) Kan köra på gräsmattan, så får grannarna något att fundera över!

Men tillbaka till Kom i Form, jag måste nog börja fixa mig och åka in till stan. Ha en fin dag :)



Bloggar från datorn för en gångs skull och har bara gamla bilder från typ 2011.. Så det får bli en gammal glansig, lite halvfin partybild på Majsan, mig och Lise! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar