söndag 11 maj 2014

Snart semester

Så min lunchdate Mariell kom över i fredags när klockan närmade sig 12, i lagom tid tills min asgoda(!!) ost- & skinkpaj blev färdig. Det var faktiskt första pajen jag lagade sen vi flyttade till Norge....
Jag älskar verkligen paj, och Markus verkligen hatar det. Bra kombo.
Efter att maten var uppäten och vi hade snackat av oss så åkte hon vidare och jag slängde mig på soffan, där hade jag tänkt legat hela kvällen - men jag blev inringd på jobbet istället. Lite akut sjukdom gjorde så att jag fick jobba från 18.30-21.45.. Ska bli såååå skönt med semester 5-22 juni!!!

Har jobbat även igår och idag, men bara haft lite spinning och pilates som gick så bra så. Fick jättemånga positiva kommentarer efter passen, blir lika glad varje gång!!! :)

Nu laddar jag upp till att göra kycklingspett, de ligger bara och göttar sig i marinad nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar