fredag 2 maj 2014

Say what?

Kan man skriva här?? What?? Det hade jag glömt bort tydligen :) Det är bara min söta, trognaste läsare Farmor som klagar lite över att det är dålig uppdatering. Så ska försöka ändra lite på det, om det nu är någon annan som läser. Hmmm..
Jag tänker såhär: jag gör comeback med en bildbomb, okej? Här kommer den:
Vi hade besök på jobbet ikväll, Aleks och jag fick gosa med vovve :)
Har absolut den sötaste chefen ever!
Roadtrip igår - detta är från ett ställe i Hardangerfjordarna!
Konstiga blandningar med vinägrett får man kalla för Salsa!
Har ju haft en födelsedag, och detta är vad jag fick av en av mina kollegor. Hon hade en riktigt söt förklaring på allt jag fick haha! Bästa :)
Här blev vi fulla på firandet av födelsedag! Bästa Kari och jag.
Födelsedagsmiddag på Potetkjelleren, världens mysigaste restaurang.
Glada instruktörer efter spinningmarathon i 2h!
Fredrik och Simon kom på besök i 1 vecka, väldigt trevligt :)
Julklappen till bror och Markus var ju en match i Tyskland. Dortmund vs Wolfsburg.
Lite fail med brun utan sol, men men! Det var party.
Jobbar hela tiden...... ca 5dagar ledig på 6 veckor - det är grejer det! Tur att man inte jobbar heltid.
Hahaha, jag älskar min bror.
God juice som var en riktig vitaminbomb, hjälper mot förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar