söndag 25 maj 2014

Hur många km blev det då?

Jo, det blev 35km från mig till Actic som i sin tur ger till Kreftforeningen, 1h 45min på spinningcykel!! Imponerande, men vad som är ännu mer imponerande är en medlem på gymmet som satt 5(!!!!!!!!!!) hela timmar. Sjukt bra! Och sjukt mycket pengar går till cancerfonden :)

Annars så är det ju min jobbhelg som jag kanske nämnde tidigare. Men idag så har vi haft lite besök! Min fina vän Kari kom över med sin pojkvän Eirik och kollade på Champions Leauge finalen med mig, Markus och vår kompis Tommy. Gjorde hemlagad pizza och drack vin, Kari och jag tömde en flaska själva ;) Mer än så fick det inte bli för vi båda ska jobba imorgon...

Alarmet står på kl 8, så nu är det veeerkligen på tiden att sova!! Good night my friends <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar