tisdag 20 november 2012

Utbyte

Så... För att skapa spänning i mitt arbetslösa liv här i Norge så har jag bytt ut mitt älskade Förhäxad mot 4 Stjernes middag istället, wohoooo!! Det är precis som Halv 8 hos mig, och det har jag ju alltid gillat :)
Förövrigt så har jag inte så mycket planer för dagen.. Ska nog skippa att gå på stan, spenderar bara alldeles för mycket pengar - och det är ju det mest onödiga att göra när man står utan inkomst!!!

Imorgon får jag förhoppningsvis lite mer klarhet hur det blir med Actic. Ska på möte med tjejen som är ansvarig för gruppträningar och därefter vara med på hennes spinning också :)
Men som jag nämnt många gånger förr så blir det nog till största sannolikhet bara en position som spinningledare - och jag hoppas VERKLIGEN att jag blir det!!! :)
Då får man ju en fot in i branschen också, kanske finns någon medlem som längtar efter att anställa mig till något jobb som betalar sådär snuskigt mycket pengar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar