tisdag 6 november 2012

Burrrrr

Sitter invirad i mitt stora, supervarma täcke i vårt kyliga hem. Idag är det riktigt Bergen väder, regn regn regn..
Igår fick jag två riktigt fina utsikter över stan. Efter jag kom hem från Ulriken så lagade jag ihop lite kyckling, ris och currysås som blev SUPERB(!) haha ;) När maten var uppäten så åkte vi in till stan för att ta oss upp för Flöibanen. Men istället för att gå så åkte vi faktiskt med ett litet "tåg". Det var huuuuur fint som helst på kvällen!! Alla lampor som lyser upp stan var helt underbart, och jag var smart nog att ta med mig stora systemkameran, slänger upp lite bilder i ett enskilt inlägg :)
Här sitter jag just nu och försöker värma mig. Nu börjar Förhäxad, följt av Ugly Betty och Gossip Girl - min TV förmiddag är rätt OK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar