fredag 2 november 2012

Trion - still going strong!

Efter min lilla löptur runt stora vattenpölen med spring i backe och kort trapp-träning så slängde jag mig snabbt in i duschen för att prata med min twins en liten stund :D
Jag verkligen älskar internet, tänk att kunna prata och se varandra så enkelt när man vill trots att man är ca 900km ifrån varandra och i olika länder - UNDERBART! Något som också är underbart är dom där två töserna, bästa TW, tänk att man kan tycka om personer så mycket :)

Tar mig friheten att bjuda på en fin bild på triss i blondiner, men även hemligheterna bakom att ta en fin bild - don't hate, just smile and love ;)







2 kommentarer:

  1. Hahaha ja snygga är vi ju iaf :D så kul att prata med dig idag <3 tycker så mycket om dig min favo!!

    SvaraRadera
  2. bästa människan i hela världen! lövet <3

    SvaraRadera