måndag 19 november 2012

Joggelijogg

Vaknade upp och såg att det regnade som tusan, jag som hade tänkt börja med lite morgonpromenader, tyvärr klenade jag ur och kände att frukost och tv:n attraherade mig mer.
Väntade och väntade, regnet fortsatte ösa ner, jag som hade tänkt ta en springtur.. Den här gången klenade jag inte ur, för är det något jag lärt mig när man bor i Bergen är att man inte får låta vädret sätta stopp för träningen, då skulle man aldrig ens komma ut på en liten promenad!!
Man får följa dagisfrökens ord "välj kläder efter väder". På med regnjackan och kriga i regnet!!!

Skapade ihop hela 7 kalla och blöta km :) Tiden borde vart bättre, men med tanke på förutsättningarna med piskande regn, alla uppförsbackar och vindar som höll på att ha ikull mig så gick det strålande - tycker jag!! :D Ett minus går dock till kylan, blev nästan köldskador på låren....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar