måndag 24 juni 2013

VM nästa

Idag gjorde jag något jag har försökt en gång tidigare, men aldrig klarat av (pga rädslan för vad som kan finnas i vattnet i Hedströmmen...)
JAG HAR ÅKT VATTENSKIDOR! Kom inte upp på första försöket, då svalde jag bara halva sjön, men på andra försöket - då banne mig kom jag upp och stod på de där jäkla skidorna!
Vi var till wakeboard-parken som jag fick presentkort på, tog det kloka valet att stå på skidor. Det är en bana i vattnet och man dras runt med hjälp av en lift typ, det var lite svårt i kurvorna eftersom farten ökade... Så det kan hända att jag svalde resten av sjön vid andra tillfällen också. Men 2 gånger klarade jag hela rundan :)

Nu på kvällen så lagade jag och mackan tacos till alla och sen bakade jag och Markus mamma tills imorgon, då är det Erika's 30 års dag!!! :)

Godnatt allihopa, vi ses snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar