lördag 22 juni 2013

Party a la tyskland

I made it, jag klarade att festa till klockan var sådär 5 på morgonen! Utan att somna en enda gång ;) Helt klart pluspoäng till mig.

Drack först en jäkla massa drinkar på ett ställe som heter Sausalitos, de har utan tvekan de godaste drinkarna och det bästa med Tyskland är ju priserna ;) Fick i mig en jumbodrink och 3 vanliga för ca 200:-!
Efter detta hade vi faktiskt VIPbord på ett nytt ställe som var sjukt coolt, var som att kliva in på en modern asiatisk klubb :) Fortsatte med att dricka och dansa där innan vi drog på efterfest hos mackans bästa kompis. Till sist blev det taxi hem! Ska väl erkänna att jag verkligen inte är något stort fan av efterfest, men men, kul ibland :)

Håret fick jag lockat och fint av frisören, hon kom ihåg mig från förra gången jag var där i januari :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar