fredag 21 juni 2013

Ny telefon, tyskland och shopping

Ja hörrni, nu är vi i Tyskland! Kom hit igår runt lunchtid så direkt när vi kom hem till huset i Wolfsburg så blev det mat, fika och lite snack! Ni vet, min tyska är ju asgrym;)...not, men jag kan förstå och göra mig förstådd och det är ju det viktigaste!

Gulliga som de är så fick jag sena födelsedagspresenter!!! En fin handsydd väska av Markus mamma och ett presentkort till en Wakeboardpark här borta av syster Erika och Sven haha :)
Därefter fick jag och mackisen våra nya mobiler!! Min iphone har krånglat på sistone som att alla kontakter raderas osv. Så nu är mitt nya liv med Googles telefon Nexus 4, svinbra!!

Nu kom vi nyss hem från stan, har shoppat lite smått! Bara strumpor och ett träningslinne för mig... Väntar till nästa vecka då lönen kommer och vi åker till Hannover istället :)
Om ca 1,5h ska vi iväg till frisören, äääntligen ska jag färga håret!! Har gått med en så ful utväxt så länge nu, men med tanke på att jag bara betalar ca 500:- här nere så har det varit värt väntan ;)
Love t-land typ!

Hoppas alla har en supersuper bra midsommar, saknar min trio och alla tjejer lite extra mycket idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar