onsdag 26 juni 2013

Shopping utan att shoppa

Begav oss till Hannover idag, en lite större stad i närheten av Wolfsburg. Shopping stod på schemat men precis som tidigare gånger här i Tyskland så hittade jag ingenting som kändes värt att lägga pengar på... Förutom lunch!
Jag, Markus och Erika mötte upp mackans gamla fotbollstränare för lunch på en fin italiensk restaurang, sjuuukt god mat och de serverade de största pizzorna jag någonsin har sett!

Tog en liten nap på tåget hem och därefter åkte vi över till Markus kompis Basti! Alltid härligt att hänga lite :)
Så det har bara varit en lugn kväll som vi tänkte avsluta med att kolla på Psych!!!

Bilderna är från gårdagen, då firade vi Erika med lite släkt här hemma först och sen åkte Erika, Sven, Markus och jag till Ritz Carlton och gick på en cigarrbar ;) Testade ett bloss men bestämde mig snabbt att bara hålla mig till Baileys coffee och wasabinötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar