fredag 12 april 2013

Wihoooo

Äntligen, äääntligen kände jag att jag verkligen hittat hem inom CrossPowern!! Med goda tips från my boss förra veckan så gick det SÅ BRA :) Fick massa goa kommentarer efteråt, och det fick jag även efter spinningen!
Det är hur kul som helst att få höra bra kritik, och det är även bra att få veta om man kan göra något bättre!

Annars har jag haft ett långt, härligt telefonsamtal med mami och så bjöd jag mackan på "lingonkött", men det var ingen höjdare... Lite för mycket sås för honom, den där antisås-människan... Det är ju den som är själva grejen i den rätten!!! Annars är väl inte jag heller så såsig av mig. Men denna gillar jag!
Jaja, man får tycka som man vill :)

Nu ska vi kolla på Step Brothers, lite sent men det funkar :)
Imorgon är det som sagt kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar