torsdag 18 april 2013

Paket och utvandring

Idag hämtade jag ut mitt mystery-package, och ingen hade kunnat bli gladare än jag! Paketet var nämligen en present från min älskade Emelie!!!!!
Jättefina armband, rökelse och vykort hade rest hela vägen från Koh Samui i Thailand till lilla mig i Bergen, Norge :) Såååå himla glad <3

Annars så har jag fått lite mer brev, dock inte lika roliga. Avsändarna var Skatteverket och Försäkringskassan, ska skicka in lite mer information om min "utvandring till norge". Vi skickade ju in ansökan om norska pers.nr för någon vecka sen och nu har det tydligen gått igenom! Så jag ska ta och fylla i lite blanketter och köpa kuvert för att skicka tillbaka det till Svedala. KÄRA vuxenliv!!!

Tyckte dom hade lite roliga namn på deras "hjälp att fylla i blanketterna". Hektor Kronstrå Käck, hihi :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar