fredag 5 april 2013

Trötthet

Träning/jobbsnack - Gick upp och fixade ett nytt program till min crosspower och spinningen.
FY SATAN va tungt det var på crosspowern, nästan så jag som instruktör inte ens klarade av mina egna övningar!! Det var verkligen på gränsen, puhhh. Sen märkte jag att det blev fruktansvärt mycket armar - vilket är min svaga sida... Lite dumt av mig att jag inte tänkte på det innan, blev lite blind av alla roliga övningar.
Nästa gång blir det ändring! Har fortfarande inte hittat "min stil" än på att göra crosspower program, men jag är inne på rätt spår enligt min söta chef som faktiskt var med på mina pass ikväll :)
Det var dags för en liten "kontroll" av hur jag sköter mitt instruktörsjobb. Måste säga att även om det var lite nervöst så var det bra! Man får veta lite vad man kan förbättra och vad som är sina starkheter.
Fick massa tips till Crossp. som jag uppskattade och spinningen gick galant :)

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Markus är iväg på pokerkväll, känner mig lite ensam utan någon att kramas med... Men har skrattat lite för Kråkan skickade en bild på ett roligt citat på våran gruppchat, kolla bild :)

Har mumsat melon och massa choklad framför Let's dance, jag hejar på Markoolio och Oscar, även han som är skyttekung! Kommer inte ihåg namnet..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar