söndag 20 januari 2013

Standardsöndag

Idag har jag haft en ganska effektiv dag! Gick upp vid kl8.30 och gjorde klart mitt allra första Actic power pass som jag hade vid kl12, kändes faktiskt bra för att vara första gången, men precis om alltid så upptäcker man vad man kan göra bättre och ändra lite. Så nästa gång blir det bättre :)
Annars så har vi städat och tvättat en massa, en typisk söndag helt enkelt!

Nu ska jag laga lite kvällsmat, Markus har önskat sig nachos - så nachos it is!!

Börjar tänka på Nya Zeeland, det var där vi fick upp ögonen för nachos-receptet, och på måndagar var det givet att äta något "mexikanskt", vi kallade det Mexican Monday! Självklart följde vi det slaviskt :)

Clément och Marieke!

DETTA, mina vänner, är vårat klassiska nachorecept med nachochips, bönor i salsa, avokado, gräddfil och ost! Första gången vi lagade det, Clément, Marieke, Wes och jag :)

Random burritokväll med mackan och Jules! Här var man brånhårig minsann ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar