fredag 4 januari 2013

Lite säkrare framtid

Kul nyheter är att jag kommer va på Actic till åtminstone Maj om jag fortsätter som jag gör, och sköter jag korten rätt så kanske man kan hoppas på längre! Sen vet jag ju inte hur länge jag och Markus hade tänkt stanna här i Bergen, de planerna är öppna :)

När vi kommer hem från Tyskland så har jag massa roliga pass att leda och se fram emot! Det är olika långa spinningpass, MRL och Actic Power som jag ju klarade kursen för i November! Ska även börja ha provträningar nere i gymmet efter jag är klar med utbildningen, måste plugga på lite nu under resan :) Längtar faktiskt litegrann haha, så är det när man har hittat ett passande jobb!

I alla fall - nu har jag precis ätit frulle och ska snart börja slänga ned massa kläder och sånt väskan :) Snart börjar den långa resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar