lördag 12 januari 2013

Dålig fotograf

Igår var jag till frisörn och blev klippt, färgad och supernöjd för ca 500:- ! Älskar Tyskland. Minst dubbla priset i Sverige ju, för att inte tala om Norge!!
Erika fick dock följa med mig och snacka med frisören för de kunde inte engelska, allt gick så bra så och efter mindre än 2h var vi klara :) Och vet ni, här nere betalar man alltid dricks till frisören? Skumt för svensken, men jag lämnade glatt några euro för mitt fina resultat :)

Mot kvällen vankades det partaj! Mackans vänner kom över, de flesta har jag träffat förr och de "nya" var minst lika roliga och trevliga :) Det var hemmafest för hela slanten, men en trött, svensk Caroline orkade endast hålla sig uppe till 2tiden medan mackan kom i säng runt 5.

Idag ska vi packa, och kanske lite utgång. Imorrn går bilen till Berlin tidigt!! Avgång vid 9.20 till Skavsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar