söndag 27 januari 2013

Helgen börjar se sitt slut

Fredag: Hade mina gruppträningar och sen snabbt hem för att duscha, fixa kvällsmat och snabbt fixa sig. Ibland är jag förjäkla snabb alltså :) Åkte över och firade Mariell som sagt, hade riktigt trevligt! Skulle egentligen inte dricka, men det blev några glas asti och lite shottar hehe ;) Inte så mycket ändå.

Lördag: Efter en lång frulle var det bara att ta bussen iväg till Loddefjord igen för att hämta bilen. Tittade in på ett stort shoppingcentrum som heter Vestkanten där borta, men hittade inte så mycket dels för jag måste hålla hårt i slantarna och dels för vi inte tog en ordentlig titt, traskade bara runt lite. Nässpray fick vi med oss iaf :) Tog även en sväng till Ikea för att köpa lite nya muggar/glas, skålar och massa annat småplock.
Senare på kvällen såg vi "Silver linings playbook" på bio, helt klart en bra film - den kan ni ta å se, helt klart :)

Idag, söndag, så gick jag upp för en timme sen för att göra i ordning mitt ActicPower program, var tvungen att ändra lite på det kände jag. Så nu är både det klart och frukosten uppäten, ska nog tillbaka och mysa lite med tröttisen nu innan jag agerar instruktör vid kl 12 på just det jag nämnde, ActicPower :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar