torsdag 3 januari 2013

Hej och hejdå

Igår hade jag en lugn morgon, drog mig i sängen ända till kl 10, käkade frulle och kollade lite på tv. Hade planerat att träna lite lugnt nu när jag börjar bli frisk, så jag åkte ner till gymmet vid ca 13.30. Väl på plats möttes jag av en förvånad Hanne - varför var jag där så tidigt? undrade hon. Jo jag tänkte träna sa jag. Grejen var bara den att jag var uppsatt på att jobba från kl 15-20, utan att jag visste om det! Tog ett kort träningspass, stressade hem och duschade, fixade mackor som matlåda, sprang till bussen och sen var jag på plats prick kl 15 - ibland är man bra effektiv alltså :)
Möttes av en chef med väldigt dåligt samvete för hon glömt säga till mig att jag skulle jobba, när jag kom tillbaka igen, men det var helt okej för min del! Gillar ju att jobba så det var absolut inga problem för mig :)

Idag ska jag in på möte vid kl 10.30, ge träningen ett nytt försök och sen fixa nytt skattekort. Därefter blir det packaaaaaa!!! Dags att ta sig ned till Tyskland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar