måndag 15 oktober 2012

Så ang. fredagen... Världens allra bästa hund flyttade till himlen, min lilla Bibbo <3
Har aldrig mött en så fin, och snäll hund. Busig men ändå lugn, glad, snäll, mysig, trofast och bäst, det var min lilla bibbis det! Han var verkligen one of a kind.
Det var så många som gillade Bibbo, även folk som var hundrädda och självklart alla som inte var rädda också, det var bara så att man gillade honom. Ingen hade något problem med honom, en så omtyckt vovve som blev hela 13 år och 4 månader!!
Jag satt hemma själv med hundarna när allt hände och när allt började var det väldigt, väldigt dramatiskt och så läskigt. Känslan av att inte kunna göra något för att rädda eller hjälpa honom var hemskt, jag fick se på när min älskade, bästa vän gick bort, rätt framför ögonen helt maktlös..
Allt som hände därefter går inte att beskriva, Bibbo hade försvunnit redan och något annat tog över.
Slutligen kom vi till Strömsholm djursjukhus, hela familjen tillsammans, och där fick lilla bibban somna in lugnt och stilla...
Bibbo, 1999-06-17 till 2012-10-12, alltid vid min sida <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar