lördag 27 oktober 2012

Äntligen frukost!

Så lördagmorgon... Kan ha svimmat i duschen så ambulansen kom, kan också ha fått spendera hela morgonen med en doktor i Bergen city. True story, tyvärr.. Skrämde upp Markus rätt rejält, men han var med mig hela tiden! Så nu äter vi frulle :)

Så felet på mig var att jag fick ett blodtrycksfall, som jag fått många gånger förut, men den här gången var det i en varm dusch vilket förvärrade hela situationen och gjorde att jag svimmade istället. Vanligtvis brukar det ju gå över efter ett par sekunder, men jag vred ögonen baklänges och krampade med huvudet för att sedan ligga helt avsvimmad - dock bara en halvminut typ, men tillräckligt för att vara lite läskigt! Sååå - lugn lördag? Japp!

Fick fina "krya på dig" blommor av våra snälla hyresvärdar som bor på övervåningen, de hjälpte oss att ringa ambulansen osv - egentligen är det ju jag som ska ge blommor!! Får baka en kaka eller ngt istället, som tack för hjälpen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar