onsdag 24 oktober 2012

Oh my, oh my..

Vaknade upp vid 7.30 och kunde inte somna om, tack mardrömmar... Har sedan dess bara suttit och kollat på Svenska Hollywood fruar, kollade senaste klippet från igår och även en massa gamla avsnitt!
Börjar känns mig mer levande nu efter en stor frukost och all webb-TV, har verkligen vaknat till nu.

Dagen är väldigt oplanderad.. Ska nog ta mig ut på en långpromenad och kolla runt, skulle helst av allt dra till ett gym och lyfta tunga vikter - men gymkort får vänta till jag har ett jobb! Imorrn ska jag bege mig ut på jakt igen :)
Alltså Gunilla... Vilka jäkla reaktioner! Man tror nästan inte att det är möjligt att reagera sådär på en massa småsaker, speciellt när en själv absolut inte är så. Kommer nog inte ens ihåg senast jag var arg eller blev förbannad, brukar nog inte hända så ofta för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar