fredag 3 januari 2014

Nyår o hemma i Sverige

Nyårsfesten mellan 2013-2014 blev riktigt lugn. Åt grillat med familjen till middag innan vi åkte över till ett par vänner och åt lite till! Drack ett par drinkar, åt pistachnötter, morotskaka, spelade Tabu på tyska såklart, men mitt lag bestående av Markus, Silke och mig fick prata Engelska! Kan säga att jag skippade en hel del ord och plockade nya kort, men en runda klarade vi hela 6st pga mina förklaringar!!!! Är lite stolt ;)

Smällde sjujäkla många raketer och småsaker vid tolvslaget, fick en puss av mackan och sen sköt vi lite fler raketer :)
En eller 2 drinkar till och sen åkte vi hem redan i 2 tiden, Markus var sjuk med feber och huvudvärk. Så det blev en riktigt lugn kväll som sagt.

Nu är vi hemma i Sverige iallafall! Landade kl 8.30 på Arlanda, vilket också betyder att vi har varit vakna sen kl 02 inatt -.- Så vi är supertrötta och har bara hängt hemma med pappa som är ledig, sovit lite och såklart busat med Mogge :)

Ikväll kommer ett par av mina älskade tjejer hit!! Bästa Elsa, Amanda och Frida :) Tänkte bjuda på glögg och alladin ask - för mig har svenska julen bara börjat!! ;) Nästa vecka blir det julmiddag och lite julklappar med släkten, fira Markus som blir 24 år, träffa nära o kära och såklart fira pappas 50års dag!!! Ååh, ser fram emot det :D

Fick ihop hela 3 bilder på nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar