fredag 24 januari 2014

Housewife deluxe

Iförrgår gjorde jag egen yoghurt!! Eller ja, först måste man köpa en liten naturell yoghurt på affären för att kunna starta. MEN, av ca 1dl köpt yoghurt fick jag till slut 1 hel liter! Väldigt duktigt.
Och med inspiration från min kära Lise, som jag pratade med i 2h på telefon igår, så bakade jag bröd också :)
Gjorde ett yoghurtbröd med nötter och aprikoser, självklart med min hemgjorda yoggis ;) Det blev ASGOTT, och väldigt uppskattat av Mackan också.

Så som jag nämnde, så pratade jag med Lise igår! Helt fantastiskt var det, som jag saknar den människan!!! Hade nog kunnat prata i minst 2h till om det inte var för att jag skulle handla mat, vi båda blev hungriga och jag behövde verkligen gå på toaletten -haha!! Men nu känner jag att jag har fått min Lise-dos för en stund till, satsar på en till dos i en nära framtid :)

Nuuuuu så nördar jag bara runt på mobilen. Instagram, facebook, snapchat osv. Allt sånt där ointelligent grejs.
Imorrn blir det Voss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar