söndag 19 januari 2014

Hejhopptjolahopp

Har såååå ont i vaderna idag!!! Vill ni veta varför? Okej, here it comes: vi hade slalomdebut igår:)
Klev upp när klockan slog kvart över 7 (egentligen ringde det kl.7, men då var jag alltför trött.) (det blev mycket bättre med en extra kvart).
Frulle intogs och underställ sattes på, packade ihop vantar, termobrallor och allt annat spm behövs och satte oss i bilen. Ca 2h därefter så befann vi oss i Myrkdalen!
Helt OK ställe, inte det bästa, men... Helt OK som sagt. I alla fall för en dag!
Skidor, snowboard och massa slalom i ett par timmar, sen tog vi oss hem och handlade mat och massa grejer till filmkväll :)

Vi såg The Great Gatsby. Jag var ganska förväntansfull och trodde den skulle vara superbra, men oj oj oj så fel jag hade. Den var väldigt annorlunda och bra gjord, men det måste varit bland den sämsta historien jag sett i en film. Jaja, så kan det gå.

Men förutom att ha ont i vaderna och varit sur över filmen, så har jag jobbat ett par timmar och fixat en ny spinninglista. Har också lagat en goooood kycklingigröncurryokokosmjölksås med ris :)

Nu blir det Parenthood och sova! Nighty night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar