tisdag 7 januari 2014

Glad och sur

Åh, så bra vi har haft det här hemma i Köping hittills! Vi fick lite julklappar av mamma och pappa när vi kom i fredags, lite tröjor och roliga saker - ska ta ett kort senare!

Var ju med Amanda och Elsa på kvällen, jättemysigt!! Satt bara och pratade hela kvällen :)
Har också hunnit träffa Louise för en långpromenad och kaffe efteråt så hon och Markus fick prata lite skit också! Emelie kom över på kvällen med en hederlig gammal Ben&Jerry's som vi allihopa åt! Resten av kvällen blev det film och prat med henne, mackan och mamma&pappa - hela gänget alltså :) Så kul!

Annars hade vi ju också julbordet med släkten som jag skrev om tidigare! Då kokades det julskinka, Janssons stod i ugnen, räkhalvor gjordes och allt som hör till. Helt perfekt :)

Vi har slappat mycket, men idag var vi ute och gick en runda med Mogge och så har jag varit på Zumba i folkets park med mamma, Camilla o Gittan, precis som förr ;) Asroligt, och helt sjukt vad jobbigt det var!! Måste varit tuffaste zumbapasset jag någonsin varit med på! Träffade också Emma och Marre där, känns som det var 100 år sedan sist! Sånt är så roligt, när man inte träffats på länge och bara möts plötsligt någonstans - det är DET jag gillar med Köping, man träffar så många man känner :)

Ang. rubriken så är jag glad för allt roligt vi hunnit göra, men sur för att jag inte tar bilder - inga bra bilder iallafall... Jaja, jag har ju iallafall mentala bilder i huvudet ;)

1 kommentar:

  1. Det var superkul att träffa dig med Carro!! Och jag håller med, passet var verkligen jobbigt haha! Kram

    SvaraRadera