onsdag 16 oktober 2013

Not again

God eftermiddag :)
Har varit hemma nästan hela dagen och knaprat på både hals&huvudvärkstabletter.. En förkylning börjar slå ut och jag har absolut inte tid för det den här veckan!! Har proppat i mig vitaminer och grejer också, så håller tummarna att det är bättre imorgon och till helgen.

Igår stod jag ute vid kajen och serverade kaffe till folk som tog båtar, och delade ut lite flyers osv för Actic! Lite kallt, men kul :)
Skulle egentligen ha gjort det imorse också, vaknade upp och mådde dåligt men tänkte att det bara var för jag var trött. Så jag åkte ned till Actic iallafall, men insåg att jag bara skulle bli sämre om jag gick ut igen... Så det blev bussen hem igen och sov till kl.11!

Ska dock åka ned till jobbet om en timme och jobba ett par timmar, bara inomhus ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar