måndag 21 oktober 2013

Bara svischar förbi

Herreguuud så fort helgen har gått! Bara ett litet tjillevipp.
Hade lite pass på fredagen innan jag fick ta helg på riktigt. Vi var bara hemma och kollade på tv-serier osv, skönt att göra ingenting typ.

Lördagen blev liiiite mer fartfylld, eller njaaa.. Kanske inte fartfylld, men pysslig! Jag gjorde egen granola och lagade sjukt god mat med inspiration från pappa. Gjorde rosor av potatis och morötter, serverat med biff som blev perfekt "medium" och egna vitlöksbröd + lite sallad :)
Satt länge och åt innan vi bestämde oss för att gå ut och ta en drink/öl. Gick till ett ställe som heter No Stress, perfekt ställe när man bara vill ta en drink i en lugn miljö! Tog en sjuuuukt god drink som heter Eplekake, smakar alltså äpple och kanel!

Och igår gick jag upp kl 8 för jag trodde jag skulle på spinningkurs, men den blev inställd genom ett SMS mitt i natten... Lite irriterande att se när man precis gjort iordning frukost, kokat té osv så tidigt på en söndagsmorgon... Men men, så kan det bli ibland, och det var rätt skönt att gå och lägga sig igen och sova lite mer!

Bad mackan, anti-takortkillen, att ta en bild på mig när vi var ute... Blir väldigt fina resultat då han gör allt för att bilderna ska bli dåliga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar