söndag 13 oktober 2013

Ett år igår och idag

Som jag nämnde så var det 1 år sen min värsta och bästa dag efter varandra nu i helgen. För igår var det 1 år sen Bibbo dog, och hur har man tacklat det?
Jo, faktiskt ganska bra! Minns bra stunder med glädje och får tårar i ögonen just för att vi hade sån tur att ha en hund som Bibbo i våra liv - och så länge, över 13år! Men självklart har jag ju också drömt om vad som faktiskt hände och hur han dog, den värsta dagen i mitt liv. Och jag har drömt andra konstiga drömmar om att jag försöker rädda massa olika människor från olika situationer, utan att lyckas. Ett spel från hjärnan som påminner mig om att jag inte kunde rädda lilla Bibbo? Thanks brain.

Men om vi går ifrån gårdagen och bara tänker glada tankar, så firar faktiskt jag och Markus 1 år som sambos idag! En av de bästa dagarna i mitt liv :)
Vi har bara tagit det lugnt, myst och kollat film. Varit ute i det fina vädret och jag har jobbat lite också, hade ett spinningpass tidigare.
Senare, om ca 1h, ska vi ut och äta någon god middag någonstans! Lutar mot en brasiliansk restaurang :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar