torsdag 10 oktober 2013

Guldlock

Ligger i våran stooooora soffa och kollar på Cesar Millan (Hundhviskaren heter det på norska, har glömt vad programmet heter på svenska.. Och vår soffa är 1,5m..)

Dagen kommer spenderas på Actic, som vanligt! Pilates på förmiddagen och senare i eftermiddag blir det även jobb i receptionen och spinning.
Imorgon är jag helt ledig och guuuud så skönt det ska bli!! Känner att jag börjar bli sjuk, och är bara allmänt nere i humöret.
På lördag är det precis ett helt år sedan den allra värsta dagen i mitt liv. Och dagen efter så är det en av mina bästa dagar.
Tänk vad som kan hända på bara 2 dagar!

Upptäckte att jag fått lockigt hår, vad hände där liksom?

1 kommentar:

  1. Det är så kul att läsa din blogg gumsan och se hur du har det!
    Kram från din SGS-mamma <3

    SvaraRadera