fredag 21 december 2012

Svedala

Vi kom hem efter en nästan felfri resa, lite fel på bilen - Markus bil gillar inte Sverige!
Kom till Köping runt 10.30, då hälsade morfar oss välkomna och det blev massa bus med min bästa Moggis :)
Packade ur bilen, letade reservdelar till bilen och köpte en varsin kebab innan vi åkte hem och tog det lugnt. Försökte sova, men lilla valpen väckte mig hela tiden med att yla och grina... Stackars liten och stackars mig efter en lång 14h bilresa.

Har iaf ätit lite middag med mor&far, blev hundvakt så en kvällspromenad är gjord och nu efter en efterlängtad dusch så har vi placerat oss i soffan framför en film på pappas nya smartTV :) Har huvudvärk och svullna halsmandlar, är helt jäkla slut i kropp&knopp men jag är glad ändå, för imorgon får jag träffa mina älsklingstwins <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar